You're on the environment.

Klachten

Budget Energie streeft ernaar om u zo goed en zo persoonlijk mogelijk van dienst te zijn. Wij vinden het erg belangrijk dat u tevreden bent over onze service. Budget Energie doet er alles aan om de service continu te blijven verbeteren. Maar onze klantenservice blijft mensenwerk en natuurlijk kan er ook bij ons wel eens iets misgaan. Heeft u een klacht, dan zullen wij samen met u proberen tot een goede oplossing te komen.

Klachtenprocedure

We proberen altijd uw klacht meteen op te lossen. Maar soms is dit niet mogelijk. In dat geval krijgt u van ons, binnen 5 werkdagen, een schriftelijke bevestiging van uw klacht. Binnen 15 werkdagen ontvangt u een definitieve reactie. Dit zijn de officiële richtlijnen van de ACM (Autoriteit Consument en Markt, voorheen NMa).

Klacht per e-mail:

Ga naar ons Klachtenformulier

Klacht per brief:

Budget Energie Klantenservice
t.a.v. Klachtencoördinator
Postbus 11950
1001 GZ Amsterdam

  • Binnen 5 dagen ontvangt u een bericht van ontvangst.
  • Binnen 2 weken krijgt u een schriftelijk antwoord per e-mail of per post. Ook dit is de officiële ACM-richtlijn.

Neem contact met ons op

Heeft u vragen en kunt u het antwoord niet op onze website vinden? Onze klantenservice staat voor u klaar.

Bel ons

020 - 20 55 555 (lokaal tarief)

Wij zijn op werkdagen van 08.30-18.00 uur bereikbaar.

Chat met ons

Wilt u direct geholpen worden? U kunt met een van onze medewerkers chatten. Wij zijn op maandag t/m donderdag van 09.00 - 21.00 uur en op vrijdag en zaterdag van 09.00 - 17.30 uur bereikbaar. Stel uw vraag via het chatvenster rechtsonder.