You're on the environment.

Klachten

Uiteraard willen we je zo goed mogelijk van dienst zijn. Maar af en toe kan er toch iets misgaan. Heb je een klacht? Laat het ons weten via het klachten formulier, dan gaan we er graag samen met je aan werken om tot een goede oplossing te komen.

Per post kan ook. Stuur dan een briefje naar:
Budget Energie Klantenservice
t.a.v. Klachtencoördinator
Postbus 11950

Klachtenprocedure

We proberen je klacht natuurlijk meteen op te lossen. Maar soms is dit niet mogelijk. Dan krijg je van ons binnen 5 werkdagen een schriftelijke bevestiging van je klacht, en binnen 15 werkdagen een definitieve reactie. Precies volgens de richtlijnen van de ACM.

Regel direct al je energiezaken online

Neem contact met ons op

Koptelefoons, computers en een flinke dosis kennis: onze klantenservice staat voor je klaar

Bellen?

Particulier: 020 - 205 55 55

Zakelijk: 020 - 205 55 50

Wij zijn op werkdagen van 08.30-18.00 uur bereikbaar. (lokaal tarief)

Wil je direct geholpen worden? Chat dan met één van onze medewerkers. Wij zijn op maandag t/m donderdag van 09.00 - 21.00 uur en op vrijdag en zaterdag van 09.00 - 17.30 uur bereikbaar. Stel je vraag via het chatvenster rechtsonder.

Chat met ons