You're on the environment.

Opzeggen? Nee toch!?

Ik heb een andere vraag
We zijn blij met jou als klant en vinden het jammer dat je op wil zeggen. Weet je zeker dat je wil gaan? We kunnen je een goed verlengingsaanbod doen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn net afgesloten contract annuleren?

Heb je de afgelopen 14 dagen een contract afgesloten waar je vanaf wilt? Download dan het herroepingsformulier en stuur het terug per post of e-mail. Dan annuleren we je contract.

Download het herroepingsformulier

Hoe kan ik mijn contract opzeggen?

Door even contact op te nemen met onze klantenservice.

Neem contact met ons op

Wanneer je een contract met vaste looptijd bij ons hebt, moeten we je mogelijk een opzegvergoeding in rekening brengen. Zie het lijstje hieronder. De hoogte ervan is bepaald door de Autoriteit Consument en Markt (de ACM).

Resterende looptijd van het contract Verschuldigde opzegvergoeding
minder dan 1,5 jaar € 50,-
1,5 tot 2 jaar € 75,-
2 tot 2,5 jaar € 100,-
meer dan 2,5 jaar € 125,-

Let op! Bovenstaande bedragen zijn per aansluiting. Vaak zul je dus 2 keer die bedragen moeten betalen, eenmaal voor gas en eenmaal voor energie.

Wanneer ontvang ik mijn eindnota?

Die krijg je 4 tot 6 weken nadat we de levering beëindigen.

Dit is hoe het proces gaat. Een paar dagen voor we stoppen met energie leveren, ontvang je van ons een e-mail om je meterstanden door te geven. Dat doe je door in te loggen op MijnBudgetEnergie met je e-mailadres en wachtwoord.

Geef je je meterstanden te laat of helemaal niet door? Dan schatten we je verbruik. Die schatting is bindend en kan afwijken van je werkelijke meterstanden.

Waarom heb ik een boete op mijn eindnota?

Als je een leveringscontract voortijdig verbreekt, brengen we een opzegvergoeding in rekening. Lees voor meer info hierboven: "hoe kan ik mijn contract opzeggen?"

Neem contact met ons op

Koptelefoons, computers en een flinke dosis kennis: onze klantenservice staat voor je klaar

Bellen?

Particulier: 020 - 205 55 55

Zakelijk: 020 - 205 55 50

Wij zijn op werkdagen van 08.30-18.00 uur bereikbaar. (lokaal tarief)

Wil je direct geholpen worden? Chat dan met één van onze medewerkers. Wij zijn op maandag t/m donderdag van 09.00 - 21.00 uur en op vrijdag en zaterdag van 09.00 - 17.30 uur bereikbaar. Stel je vraag via het chatvenster rechtsonder.

Chat met ons