You're on the environment.

Je jaarnota bekijken

Zodra je van ons een afrekening ontvangt, is je jaarnota beschikbaar. Log dan in op MijnBudgetEnergie met je e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord.

Jaarnota inzien

De meterstanden op mijn jaarnota kloppen niet

Wat vervelend. Neem contact op met onze klantenservice. Zij helpen je meteen verder. Zorg dat je de meterstanden bij de hand hebt.

Hoe ziet mijn jaarnota eruit?

Hoe het verbruik op je jaarrekening wordt berekend

Je verbruik berekenen we op basis van de begin- en eindstanden van je meter. De beginstand vragen we je door te geven ongeveer 1 dag voor we beginnen met leveren, de eindstand na een jaar. Ook hierover sturen we je een e-mail.

Waarom heb ik een hogere jaarnota?

Wat vervelend dat je jaarnota hoger uitvalt dan verwacht. Dat kan bijvoorbeeld zijn veroorzaakt door een strengere winter, door geschatte meterstanden op de beginnota, een verandering in de thuissituatie of een te laag termijnbedrag.

Kan ik een betalingsregeling treffen voor de jaarnota?

In sommige gevallen kan dat. Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Neem contact met ons op

Koptelefoons, computers en een flinke dosis kennis: onze klantenservice staat voor je klaar

Bel ons

020 - 20 55 555 (lokaal tarief)

Op werkdagen van 08.30-18.00 uur.

Wil je direct geholpen worden? Chat dan met één van onze medewerkers. Wij zijn op maandag t/m donderdag van 09.00 - 21.00 uur en op vrijdag en zaterdag van 09.00 - 17.30 uur bereikbaar. Stel je vraag via het chatvenster rechtsonder.

Chat met ons