You're on the environment.

Hoe kan ik mijn betaalgegevens wijzigen?

Op MijnBudgetEnergie kun je je betaalgegevens en je persoonlijke gegevens aanpassen.
Je bankrekeningnummer bijvoorbeeld, je termijnbedrag of een verhuizing.

Bankrekening wijzigen

Kan ik een enkeltarief krijgen bij een dubbele meter?

Nee, wanneer je meter 2 telwerken heeft, kan dat niet. In de energiesector is afgesproken dat meters met een dubbel telwerk het verbruik per telwerk doorgeven aan de energieleverancier.

Voor iemand met 2 actieve telwerken die veel energie in de normaal-uren verbruikt, maar op enkeltarief wil worden afgerekend, moeten we meer betalen voor onze inkoop. Wij kopen die energie immers in op basis van het type meter dat door de netbeheerder wordt aangeboden. Omdat wij onze energie willen blijven aanbieden voor een zo laag mogelijke prijs, hebben wij er voor gekozen om met onze klanten af te rekenen op het tarief dat bij jouw meter hoort.

Welke betaalmogelijkheden bestaan er?

De meeste klanten kiezen voor betaling per automatische incasso. Wil je je facturen liever zelf overmaken? Dan brengen we € 3,03 per maand in rekening (inclusief btw).

Je hebt steeds een betalingstermijn van 14 dagen na factuurdatum voor je maandelijkse betaling. Betalen kan met een Ideal-link die we je maandelijks toezenden per e-mail.

De factuur kun je ook overmaken op ABN AMRO rekeningnummer NL86ABNA0511919131 ten name van Budget Energie B.V. te Amsterdam. Vermeld dan je klantnummer en je factuurnummer. De bijbehorende BIC code is ABNANL2A.

Wat is mijn openstaande saldo?

Voor openstaande facturen stuurt Budget Energie altijd een e-mail. Wil je een overzicht van je openstaande facturen ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice.

Kan ik een betalingsregeling treffen?

Dat kan bij je jaar- of eindnota. Maar daar stellen we wel bepaalde voorwaarden aan. Het kan niet bij je maandelijkse termijnbedragen.

Wil je gebruik maken van deze mogelijkheden, neem dan contact op met de klantenservice, zij kunnen je ook de voorwaarden voor de betalingsregeling uitleggen.

Neem contact met ons op

Koptelefoons, computers en een flinke dosis kennis: onze klantenservice staat voor je klaar

Bel ons

020 - 20 55 555 (lokaal tarief)

Op werkdagen van 08.30-18.00 uur.

Wil je direct geholpen worden? Chat dan met één van onze medewerkers. Wij zijn op maandag t/m donderdag van 09.00 - 21.00 uur en op vrijdag en zaterdag van 09.00 - 17.30 uur bereikbaar. Stel je vraag via het chatvenster rechtsonder.

Chat met ons