You're on the environment.

Ik overweeg zonnepanelen te laten installeren. Hebben jullie een aanbieding?

Helaas niet. We installeren namelijk geen zonnepanelen.

Ik heb zonnepanelen laten installeren. Moet ik dit aan jullie doorgeven?

Nee. Dit geef je door aan je netbeheerder via energieleveren.nl. Zij brengen ons vervolgens op de hoogte.

Sinds kort heb ik zonnepanelen en ik lever nu energie terug. Past Budget Energie maandelijks mijn termijnbedrag hierop aan?

Nee, niet automatisch. Je kunt je termijnbedrag wel aanpassen via MijnBudgetEnergie. Mocht je je termijnbedrag met meer dan 15% willen verlagen, of willen weten wat een geschikt termijnbedrag is? Neem even contact met ons op.

Wat zijn mijn teruglevertarieven?

Die zijn gelijk aan de tarieven voor je verbruik. Er wordt verder alleen energiebelasting in rekening gebracht over het netto verbruik. Dat is de gebruikte energie min de teruggeleverde energie.

Lever je meer energie terug dan je verbruikt, dan wordt het overschot uitbetaald tegen het kale leveringstarief per kWh, exclusief BTW. Je bent dan geen energiebelasting verschuldigd. Meer info? Klik op deze link:

Terugleveren en salderen

Waarom staat mijn teruglevering niet op de jaarnota?

Wanneer je energie teruglevert aan het elektriciteitsnet, draaien de wielen op de draaischijfmeter terug. De saldering (verrekening) van je verbruik vindt dus al plaats op de meter zelf.

Wordt mijn teruglevering direct in het termijnbedrag verwerkt?

Nee. Je termijnbedrag kun je zelf aanpassen via MijnBudgetEnergie.

Neem contact met ons op

Koptelefoons, computers en een flinke dosis kennis: onze klantenservice staat voor je klaar

Bellen?

Particulier: 020 - 205 55 55

Zakelijk: 020 - 205 55 50

Wij zijn op werkdagen van 08.30-18.00 uur bereikbaar. (lokaal tarief)

Wil je direct geholpen worden? Chat dan met één van onze medewerkers. Wij zijn op maandag t/m donderdag van 09.00 - 21.00 uur en op vrijdag en zaterdag van 09.00 - 17.30 uur bereikbaar. Stel je vraag via het chatvenster rechtsonder.

Chat met ons