You're on the environment.

Verhuizen

Hoe geef ik een verhuizing door?

Uw verhuizing geeft u eenvoudig door op Mijn Budget. Klik hier om direct naar Mijn Budget te gaan:

Verhuizing doorgeven

Wanneer worden mijn meterstanden uitgevraagd?

Een aantal dagen voor de sleuteloverdracht van uw nieuwe en/of oude woning, ontvangt u van ons een e-mail. In deze e-mail klikt u op de link naar Mijn Budget . Vervolgens kunt u daar digitaal uw meterstanden doorgeven. Nadat u de meterstanden heeft doorgegeven, worden deze per e-mail aan u bevestigd.

Kan ik tijdelijk op twee adressen geleverd krijgen?

Ja, dat is zeker mogelijk. De data van de sleuteloverdracht van zowel uw oude als uw nieuwe adres hoeven niet overeen te komen. Deze data mogen echter niet meer dan twee maanden uit elkaar liggen.

Wanneer ontvang ik een eindnota?

Ongeveer 4-6 weken nadat de levering is beëindigd op uw oude adres ontvangt u van ons de eindnota.

Wanneer ontvang ik op mijn nieuwe adres een jaarnota?

Ongeveer een jaar nadat wij gestart zijn met leveren op uw nieuwe adres ontvangt u van ons een uitvraag van uw meterstanden per e-mail. In deze e-mail klikt u op de link naar Mijn Budget . Vervolgens kunt u daar digitaal uw meterstanden doorgeven. Zodra wij uw meterstanden hebben ontvangen, maken wij de jaarnota voor u op. U ontvangt deze dan binnen 6-8 weken.

Blijft mijn termijnbedrag voor mijn nieuwe adres hetzelfde?

Nadat wij de levering hebben geactiveerd op uw nieuwe adres, bepalen wij opnieuw uw termijnbedrag. U ontvangt uw nieuwe voorgestelde termijnbedrag ongeveer een week voor de startdatum van uw levering. Net als bij uw oude woning kijken we naar het historisch verbruik van de aansluitingen in uw nieuwe woning van de afgelopen 3 jaar. Mocht het zijn dat ons voorstel te veel afwijkt, dan kunt u uw termijnbedrag wijzigen via Mijn Budget .

Het kan zijn dat u van ons nog een termijnbedrag in rekening gebracht krijgt, terwijl u niet meer woonachtig bent op uw oude adres. Dit gebeurt doordat het termijnbedrag en de afmelding van uw oude adres elkaar kunnen kruisen. Wij vragen u dit termijnbedrag wel te betalen. Indien u eventueel te veel termijnbedragen heeft betaald, verrekenen wij dit op uw eindnota. Op die manier betaalt u nooit te veel.

Neem contact met ons op

Heeft u vragen en kunt u het antwoord niet op onze website vinden? Onze klantenservice staat voor u klaar.

Bel ons

020 - 20 55 555 (lokaal tarief)

Wij zijn op werkdagen van 08.30-18.00 uur bereikbaar.

Wilt u direct geholpen worden? U kunt met een van onze medewerkers chatten. Wij zijn op maandag t/m donderdag van 09.00 - 21.00 uur en op vrijdag en zaterdag van 09.00 - 17.30 uur bereikbaar. Stel uw vraag via het chatvenster rechtsonder.